UWAGA !!!
Zwrot opłaty za obiady za miesiąc październik/listopad 2020 r.
Rodzice uczniów, którzy dokonali wpłaty za obiady za miesiąc październik 2020 r. (klasy IV – VIII) oraz listopad 2020 r.
(klasy I – VIII), proszeni są o napisanie pisma do Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 12 w Szczecinie
z prośbą o zwrot niewykorzystanej kwoty od dnia 26.10.2020 r. w przypadku października
oraz od dnia 09.11.2020 r. w przypadku listopada.
W piśmie proszę podać, którego dziecka dotyczy zwrot (imię i nazwisko dziecka, klasa), kontaktowy nr telefonu
oraz nr rachunku bankowego, na który będzie zwrócona nadpłacona kwota.
Prośbę należy dostarczyć do szkoły lub wysłać drogą elektroniczną na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.