Terminy egzaminów poprawkowych
Lp. |
Przedmiot |
Data |
Godzina |
Sala |
1. |
język angielski /dla uczniów klas 1/ |
28 sierpnia 2012 r. (wtorek) |
1000 |
nr 35 |
2. |
język polski |
28 sierpnia 2012 r. (wtorek) |
1000 |
nr 36 |
3. |
język angielski /dla uczniów klas 2/ |
29 sierpnia 2012 r. (środa) |
1000 |
nr 35 |
4. |
chemia |
29 sierpnia 2012 r. (środa) |
1000 |
nr 36 |
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2011/2012, dla wszystkich klas,
odbędzie się w piątek tj. 29 czerwca 2012 r. o godzinie 800 w hali sportowej.
W czwartek tj. 28.06.2012 r. od godziny 900, na dolnym holu, odbędzie się
kiermasz używanych podręczników szkolnych do klas I, II i III.
Zapraszamy wszystkie zainteresowane osoby.
W czwartek tj. 17 maja 2012 r., w godzinach: 17.00 - 18.30, odbędą się zebrania z rodzicami podsumowujące roczną pracę dydaktyczno-wychowawczą w roku szkolnym 2011/2012. Przedstawione zostaną przewidywane roczne oceny z zachowania oraz zajęć edukacyjnych.
Dla rodziców uczniów klas III odbędzie się także spotkanie dotyczące elektronicznej rekrutacji do szkół ponadgimnazjalnych.
Zapraszamy wszystkich rodziców.
W piątek tj. 27 kwietnia 2012 r. odbędzie się
SZKOLNY DZIEŃ PROJEKTÓW
Początek prezentacji o godzinie 945
sala 35 - ,,Pomysłowy chemik” - pokaz ciekawych i bezpiecznych doświadczeń chemicznych
opiekun projektu: p. Iwona Schabowska
hol górny - „ To pamiętają nasi rodzice… - młodość w PRL-u”
opiekunowie projektu: p. Aleksandra Stołecka, p. Małgorzata Ćwikowska
hol dolny - „Jak kształtowała się historia piłki siatkowej w Gimnazjum nr 15 na przełomie lat 2000 – 2011” -
prezentacja multimedialna - przy pokoju nauczycielskim/ - opiekun projektu: p. Jarosław Rosiński.
W czwartek tj. 15.03.2012 r. odbędą się zebrania
z rodzicami w godzinach: 17.00 - 18.30.
O godzinie 17.00 zapraszamy na spotkanie także rodziców uczniów klas VI.
Uwaga
Od dnia 30. 01. 2012r. obowiązywać będzie w naszej szkole nowy plan lekcji.
Prosimy o sprawdzenie zmian w zakładce z planami lekcji.
Uwaga
W czasie ferii będą prowadzone przez animatorów środowiskowych zajęcia sportowe
na obiektach sportowych w godzinach 10.00 - 14.30
OBÓZ SPORTOWY PIŁKI SIATKOWEJ W GŁUCHOŁAZACH
OD 21.I.2012 DO 28.I.2012
Wyjazd do Opola w dniu 21.I.2012r.(sobota) ze stacji Szczecin Dąbie ( odjazd pociągu 05:35 w Opolu jesteśmy na 12.35). Z Opola zabiera nas autokar i zawozi do Kompleksu Turystycznego „Sudety” ul. Powstańców Śląskich 23, 48-340 Głuchołazy (z Opola do Głuchołaz jest ok. 65 km)
UWAGA:
ZBIÓRKA O GODZ. 05:15 NA DWORCU PKP SZCZECIN DĄBIE W POCZEKALNI W DNIU 21.01.2012r. (SOBOTA)
RZECZY DO ZABRANIA:
a) legitymacja szkolna, dowód osobisty lub paszport
b) przybory toaletowe i ręcznik
RZECZY OSOBISTE:
a) ciepła kurtka, ciepłe buty, czapka, rękawice
RZECZY NA HALĘ SPORTOWĄ:
a) koszulka, spodenki, obuwie sportowe, dres, mały plecak
RZECZY DO TRENINGU W TERENIE:
a) ciepły podkoszulek np. bielizna termoaktywna góra i dół, dresy, polar lub ortalion, obuwie do biegania (nie trampki), czapka, rękawice.
KADRA TRENERSKA:
Jacek Wróblewski – 502 744 625 kierownik obozu i trener grupy dziewcząt
Jarosław Rosiński – 694 230 384 trener grupy chłopców.
W czwartek tj. 12 stycznia 2012 r., w godz. 17.00 – 18.30, odbędą się zebrania z rodzicami
podsumowujące pracę uczniów w I semestrze. Zapraszamy wszystkich rodziców.
W czwartek, tj. 08 grudnia 2011 r. odbędą się w naszej szkole
zebrania z rodzicami, na których przekazane zostaną przewidywane oceny semestralne uczniów z przedmiotów i zachowania.
Wszyscy nauczyciele będą w godz. 17.00 - 18.30.
Zapraszamy wszystkich rodziców.
Harmonogram zebrań z rodzicami.
W czwartek tj. 27.10.2011 r. odbędą się zebrania
z rodzicami w godzinach: 17.00 - 18.30.
Zapraszamy wszystkich rodziców.
Harmonogram zebrań z rodzicami
W czwartek tj. 08.09.2011 r., w godzinach: 17.00 - 18.00
odbędą się pierwsze w tym roku szkolnym
zebrania z rodzicami.
Zapraszamy wszystkich rodziców.
Uwaga!!!
W zakładce z planami lekcji znajduje się nowy plan lekcji na rok szkolny 2011/12. Prosimy o zapoznanie się z planem.
Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2011/2012 odbędzie się dnia
01 września 2011 r. o godzinie 900.
KLASY I - zbiórka na górnym holu.
KLASY II i III w salach lekcyjnych.
IIA – s. 37
IIB – s. 36
IIIA – s. 113
IIIB – s. 112