Załącznik nr 1 do specyfikacji warunków
przetargu na wynajem pomieszczeń w SP12
Formularz ofertowy
Ja (my) niżej podpisany(ni)
…………………………………………………………………………………………………………………………………….
(pełna nazwa oferenta)
…………………………………………………………………………………………………………………………….........
(adres siedziby)
Regon……………………………………………. NIP……………………………………………………..
Nr telefonu……………………………………… adres e-mail………………………………………...
Reprezentowany przez
……………………………………………………………………………………………………………………………………
(imię i nazwisko, PESEL)
……………………………………………………………………………………………………………………………………
(adres zamieszkani)
W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu na: „Wynajem pomieszczeń znajdujących się
W Szkole Podstawowej nr 12 ul. F. Szarego 12 w Szczecinie”, składam niniejszym ofertę:
i zobowiązuję/my się w przypadku wyboru naszej oferty do jej zawarcia, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Dyrektora szkoły.
Ofertę składam/my na ……………… kolejno ponumerowanych stronach.
Na ofertę składają się:
……………………………………………………….
(Podpis/y osób uprawnionych do reprezentowania oferenta)
Miejscowość, data ……………………………………………….
Szkoła Podstawowa nr 12 w Szczecinie ul. Fl. Szarego 12 zaprasza do składania ofert cenowych na sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla stołówki szkolnej przy SP 12.
Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Fl.Szarego 12 70-743 Szczecin
Kontakt : Tel.914609755.
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz.U. Z 2013 poz. 907 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej ustawą.
2.Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne bezgotówkowe dostawy produktów spożywczych do stołówki szkolnej znajdującej się w budynku Szkoły Podstawowej nr 12 ul. Fl. Szarego 12.
Część I – Mleko i produkty mleczne - CPV 155 00000-3
Jaja - CPV 031 42500-3
Część II – Pieczywo - CPV 158 10000-9
Część III- Mrożonki rybne i warzywne - CPV 152 21000-3
Część IV –Produkty spożywcze - CPV 158 00000-6
Część V – Mięso i wyroby wędliniarskie - CPV 151 00000-9.
Artykuły z części V – dostawy codziennie w godzinach od 7.00 do 8.00
Artykuły z pozostałych części raz lub dwa razy w tygodniu.
Zamawiający złoży zamówienie telefonicznie codziennie do godziny 15.00
Nie złożenie zamówienia do godziny 15.00 będzie równoznaczne z brakiem potrzeby dostawy w dniu następnym. W przypadku artykułów wchodzących w skład części V dostawy muszą odbywać się w opakowaniach do tego przeznaczonych zgodnie z normami HGP, GMP LUB HACCP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ale nie dopuszcza ofert wariantowych.
Termin zawarcia umowy przewiduje od 01.01.2019 do 31.12.2019 r.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z powodów wymienionych w art.24 i spełniający warunki o których mowa w art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Oferty cenowe należy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 12 w terminie do dnia 31.12.2018r do godz.: 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 02.01.2019 o godz.: 14.00
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5
Załącznik nr 6
Działając w oparciu o przepisy Uchwały Rady Miasta Szczecin nr LXIII/1169/06 z dnia 16 października 2006r. w sprawie określenia szczegółowych warunków korzystania z nieruchomości gminnych przez jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej (z późn. zm.: Uchwała Rady Miasta Nr XII/344/07 z dnia 30 lipca 2007 r., Uchwała Rady Miasta Nr XXX/749/08 z dnia 18 grudnia 2008 r. oraz Uchwały Rady Miasta Nr VIII/128/15 z dnia 18 czerwca 2015r.), Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 12 Szczecinie ogłasza niniejszym zamówienie publiczne na wynajem pomieszczeń znajdujących się na terenie szkoły.
– udostępniania od poniedziałku do piątku w godzinach 17:00 do 20:00 w celu prowadzenia treningów piłki koszykowej, siatkowej, karate, tańca, w systemie godzinowym, według ustalonego grafiku
– udostępniania od poniedziałku do piątku w godzinach 17:00 do 20:00 w celu prowadzenia treningów piłki koszykowej, siatkowej, karate, tańca, w systemie godzinowym, według ustalonego grafiku
– udostępniania od poniedziałku do piątku w godzinach 17:00 do 20:00 w celu prowadzenia treningów, karate, tańca, w systemie godzinowym, zumby według ustalonego grafiku
– udostępniania od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00 do 19:00 w celu prowadzenia treningów tańca, w systemie godzinowym, według ustalonego grafiku
– pomieszczenie udostępniane od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania szkoły, przeznaczone na spotkania rady osiedla, zebrania wspólnot mieszkaniowych lub inne po wcześniejszym uzyskaniu zgody Dyrektora szkoły, w systemie godzinowym, według ustalonego grafiku
III. Wybór najkorzystniejszej oferty.
W dniu 30.10.2017r, po przeanalizowaniu wszystkich ofert, które wypłynęły do dnia 27.10.2017r. na dostawę, szkolenie i montaż sprzętu TIK w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica” wybrano Oferenta : ATA Szczecin sp.zoo ul. Granitowa 7a Szczecin, która miała najkorzystniejszą ofertę. Kryterium wyboru stanowiła cena.
Szczecin, dn. 23.10.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/2017
Dotyczy: Dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.
I . ZAMAWIAJĄCY
Szkoła Podstawowa nr 12 / Gmina Miasto Szczecin
ul.Floriana Szarego 12
70-743 Szczecin
NIP 955-237-59-78
II.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK, zgodnie z poniższą specyfikacją:
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia będzie dostarczony na adres Zamawiającego, zamontowany
oraz zostanie przeprowadzone szkolenie nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi sprzętu,
w terminie najpóźniej do 30.11.2017 r.
Oferta powinna być:
Oferta powinna zawierać:
Jedyne kryterium stanowi cena, której waga wynosi 100 %.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela p. Jadwiga Romankiewicz pod numerem telefonu 914609755. oraz adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W załączeniu:
I OGŁASZAJĄCY PRZETARG
Nazwa i adres szkoły: Szkoła Podstawowa nr 12 ul. F. Szarego 12 w Szczecinie
Tel.91 4608-158
Adres strony: zs15.szczecin.pl
II PRZEDMIOT PRZETRAGU
1. Przedmiotem przetargu jest wynajem pomieszczeń znajdujących się w budynku Szkoły Podstawowej nr 12 w Szczecinie.
a) hala gimnastyczna o powierzchni – 630m2
– udostępniania od poniedziałku do piątku w godzinach 17:00 do 20:00 w celu prowadzenia treningów piłki koszykowej, siatkowej, karate, tańca, w systemie godzinowym, według ustalonego grafiku
b) sala gimnastyczna SP 12 o powierzchni- 129m2
– udostępniania od poniedziałku do piątku w godzinach 17:00 do 20:00 w celu prowadzenia treningów piłki koszykowej, siatkowej, karate, tańca, w systemie godzinowym, według ustalonego grafiku
c) sala pomocnicza o powierzchni-168m2
– udostępniania od poniedziałku do piątku w godzinach 17:00 do 20:00 w celu prowadzenia treningów, karate, tańca, w systemie godzinowym, zumby według ustalonego grafiku
d) sala korekcyjna o powierzchni – 60m2
– udostępniania od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00 do 19:00 w celu prowadzenia treningów tańca, w systemie godzinowym, według ustalonego grafiku
e) holl szkolny o powierzchni- 130 m2: 100 zł netto/h
– pomieszczenie udostępniane od poniedziałku do piątku w godzinach funkcjonowania szkoły, przeznaczone na spotkania rady osiedla, zebrania wspólnot mieszkaniowych lub inne po wcześniejszym uzyskaniu zgody Dyrektora szkoły, w systemie godzinowym, według ustalonego grafiku
f) sale lekcyjne udostępnianie od poniedziałku do piątku od godz: 15.30- 18.00
III RODZAJ PRZETARGU
- Nieograniczony ofertowy
IV . PRZYGOTOWANIE I ZŁOŻENIE OFERTY
V ZAWARCIE UMOWY
Umowa najmu zostanie podpisana na okres do 30 czerwca 2018r.
VI OGŁOSZENIE WYNIKU PRZETARGU.
W wyniku przetargu wyłoniono najkorzystniejsze oferty:
Sala pomocnicza-
Klub Karate IPPON- 40 zł netto plus 23% VAT za godzinę zegarową
ZUMBA- 40 zł netto plus 23% VAT za godzinę zegarową
Beata Warzecha- Hałaczkiewcz- 40 zł netto plus 23% VAT za godzinę zegarową
Sala Szkoła Podstawowa nr 12
Joy Dance Studio Tańca – 45 zł netto plus 23% VAT za godzinę zegarową
Elżbieta Tarabura- 40 zł netto plus 23% VAT za godzinę zegarową
Sala lekcyjna:
Music & mores sp.z.o.o – 25 zł netto plus 23% VAT za 45 minut
Podpisy komisji:
1. Olga Tessar- przewodniczący ……………………………..
2. Teresa Wiśniewska …………………………………..
3. Renata Kostkiewicz ……………………………………
Prace komisji zatwierdził Dyrektor Zespołu Szkół nr 15 w Szczecinie.
……………………………
( data i podpis)
Strona 4 z 5