Szkoła Podstawowa nr 12 im. Konstantego I. Gałczyńskiego

w Szczecinie

nprcz belka men bn ik nck kolor rgb

logo Laboratoria Przyszłości poziom białe Zrzut ekranu 2025 03 05 195834

PE logo

                    

 
A- A A+
 

                                                                                                                                                                                                Szczecin, dn. 23.10.2017 r.

                                                                      ZAPYTANIE OFERTOWE NR 01/2017

Dotyczy: Dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”.

I . ZAMAWIAJĄCY

Szkoła Podstawowa nr 12 / Gmina Miasto Szczecin
ul.Floriana Szarego 12

70-743 Szczecin

NIP 955-237-59-78

II.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, szkolenie i montaż sprzętu TIK, zgodnie z poniższą specyfikacją:

  1. Tablica interaktywna z projektorem ultrakrótkoogniskowym - 2 szt.

Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

III. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia będzie dostarczony na adres Zamawiającego, zamontowany
oraz zostanie przeprowadzone szkolenie nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi sprzętu,
w terminie najpóźniej do 30.11.2017 r.

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

            Oferta powinna być:

  1. Opatrzona pieczątką firmową;
  2. Posiadać datę sporządzenia;
  3. Podpisana czytelnie przez wykonawcę.

Oferta powinna zawierać:

  1. Wartość oferty (wartość netto, brutto) w podziale na pozycje wymienione
    w formularzu ofertowym;
  2. Adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP.
  1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
  1. Termin złożenia oferty: do 27.10.2017 r.
  2. Ofertę sporządzoną w języku polskim zawierającą pełną nazwę oferenta, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, cenę przedmiotu zamówienia należy przesłać na adres mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Do oferty należy załączyć kserokopię wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
  3. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
  5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  6. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.sp12.szczecin.pl
  1. OCENA OFERT

Jedyne kryterium stanowi cena, której waga wynosi 100 %.

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów drogą elektroniczną oraz zamieści na stronie internetowej pod adresem: www.sp12.szczecin.pl
  2. Zamawiający podpisze z Oferentem stosowną umowę na wykonanie usługi.

VIII.     DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela p. Jadwiga Romankiewicz pod numerem telefonu 914609755. oraz adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W załączeniu:

  1. Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia,klik
  2. Załącznik nr 2 Formularz ofertowy,klik
  3. Załącznik nr 3 Wzór umowy,klik
  4. Załącznik nr 4 Wzór protokołu odbioru,klik
  5. Załącznik nr 5 Warunki gwarancji.klik

Copyright by Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. © 2015. All Rights Reserved.